2008年8月30日 星期六

得奖了~友谊万岁

昨晚接到魔羯女的留言通知,叫我过去她家领奖,
心想,我好像没有参加过什么有奖游戏啊,
怎么会叫我去她家领什么奖呢?
过去后才知道,哇!我真的得奖了!

谢谢魔羯女!友谊万岁。看!这是我得到的奖项,第一次也。








There are Rules coming together with this award too.

Rules:

1. Only 5 people are allowed to receive this award.

2. 4 of them followers of your blog.

3. One has to be new to your blog and live in another part of the world.

4. You must link back to who ever gave you the award.

还有还有~看!还有这个!谢谢大家的厚爱!








Here are the rules that come with the award:

The rules are these:

1. Put the logo on your blog.

2. Add a link to the person who awarded it to you.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Add links to these blogs on your blog.

5. Leave a message for your nominee on their blogs.


现在轮到我把奖项颁发给以下几位朋友咯,各位请笑纳!

1.我眼里的世界
2.艺术心情
3.悠晴轩
4.自己.字迹
5.小女人的世界
6.黑妈妈
7.当守护神遇到天使

恭喜你们咯!

8 則留言:

匿名 提到...

嘿嘿~~

你对我真好。哈哈~

小女人 提到...

sorry,自己一向不玩tag,所以辜负你的好意啦。五伦如何,谢谢你,友谊万岁。

提到...

只有一句话:友谊万岁^^

Alice Chong 提到...

恭喜中奖者!!!!

wenyileong 提到...

哇。。。

很不错捏。。

我也拿到了。。

别人颁的奖。。


哇。。连守护神也拿到咯??

kheeliam 提到...

怎样拿的?
我还是不明白
有点钝

Vincent Cho 提到...

对不起啊…我不玩tag的。

不过,真的谢谢你。

jamie 提到...

玩也好不玩也行,只是游戏罢了,各位别感到不好意思啦,是我觉得不好意思才真。

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin